در حال حاضر ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی در صنایع مختلف و در کنار آن افزایش کمی تولید ، هدف اصلی اتوماسیون صنعتی پارسین کنترلدر هر واحد صنعتی می باشد و تمام سعی خود را در جهت نیل به این هدف متمرکز نموده ایم .

در اتوماسیون صنعتی پارسین کنترل لازمه افزایش کیفیت و کمیت یک محصول ، استفاده از ماشین آلات پیشرفته و اتوماتیک می باشد . ماشین آلاتی که بیشتر مراحل کاری آنها به طور خودکار صورت گرفته و اتکای آن به عوامل انسانی کمتر باشد . چنین ماشین آلاتی جهت کارکرد صحیح خود نیاز به یک بخش فرمان خودکار دارند که معمولا از یک سیستم کنترل قابل برنامه ریزی در این بخش استفاده می‌گردد . دراتوماسیون صنعتی پارسین کنترل بخش کنترل قابل برنامه ریزی مطابق با الگوریتم کاری ماشین ، برنامه ریزی شده و میتواند متناسب با شرایط لحظه ای به عملگر های دستگاه فرمان داده و در نهایت ماشین را کنترل کند .

در یک فرآیند صنعتی طراحی شده در اتوماسیون صنعتی پارسین کنترل، بخش اول یک چرخه کنترلی ، برداشت اطلاعات از فرآیند می باشد.جمع آوری اطلاعات در فرآیندهای صنعتی با استفاده از سنسورها یا حسگرها صورت می گیرد . این حسگرها به منزله چشم و گوش یک سیستم کنترلی عمل می کنند . وجود سنسورها ی مختلف در فرآیند اتوماسیون به اندازه ای مهم می باشد که بدون سنسور هیچ فرایند خودکاری شکل نمی گیرد .

WWW.PLCKAR24.IR 

TEL : 09120154335


سافت استارتر صنعتی ,ماشین ,اتوماسیون ,کنترل ,پارسین ,فرآیند ,اتوماسیون صنعتی ,صنعتی پارسین ,برنامه ریزی ,قابل برنامه ,ماشین آلاتی ,اتوماسیون صنعتی پارسین ,ص منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Gamer ایران آیرون مجله دانستنیهای آهن آلات شیرازجو فروشگاه همه جوره,فروشگاه فایل,فروشگاه لوازم خانگی,همه جوره, عکاسی کودک نوزاد زاگرس چت esfhan فروشگاه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان